Asetuksiimme voit laittaa Google Ads (ent. AdWords) Konversiotunnuksen, Tulostunnisteen ja Google Ads Remarketig -koodin tunnuksen (Google Ads Yleinen sivustotagi), jonka jälkeen sinulla on käytössäsi Adsin konversioseuranta ja uudelleenmarkkinointiominaisuudet.

Tämä on ominaisuus, joka kannattaa ottaa käyttöön välittömästi. Mikäli et tee itse mainontaasi, niin ilmoita tästä mahdollisuudesta välittömästi mainonnan tekijällesi.

Yksinkertaisesti sanottuna tämä ominaisuus tarkoittaa, että tulet tietämään mitkä mainoksesi tuottavat sinulle ajanvarauksia ja kuinka paljon yhden ajanvarauksen hankkiminen sinulle maksaa.

Mikäli olet määrittänyt työlle hinnan, niin integraation avulla AdWords saa myös tiedon varauksen arvosta. Sen jälkeen näet Adsin ja Google Analyticisin hallintapaneelista kuinka monta euroa mikäkin mainoksesi sinulle tuottaa.

Lue täältä lisää Google AdWordsin konversioseurannan käyttöönotosta.